Logo

Vy a Vaše zdravíJsme součástí skupiny AGEL, největšího soukromého poskytovatele zdravotní péče ve střední Evropě.

Pacienti, návštěvy

Stížnosti, připomínky, podněty

V souladu se strategií společnosti Jesenická nemocnice s.r.o. a právními předpisy České republiky klademe důraz na zjišťování Vaší spokojenosti. Uvítáme, pokud nám sdělíte své podněty, připomínky a naopak i stížnosti k poskytnuté péči.

Své podněty a připomínky můžete sdělovat formou:

V případě, že nejste spokojeni se zdravotní, tj. léčebnou či ošetřovatelskou péčí, která je Vám poskytována v naší nemocnici, snažte se bezodkladně řešit nastalou situaci s primářem, ošetřujícím lékařem či vrchní sestrou daného pracoviště. Příčiny této nespokojenosti obvykle shledáváme především v nedostatečné komunikaci či nedorozumění.

V případě, že byste nebyli uspokojeni s vyřešením daného problému tzv. na místě, můžete využít varianty:

a) podání stížnosti ústně do Protokolu u zástupce ředitele pro ekonomiku a kvalitu v pracovních dnech od 7,30 – 14,30 hodin po předchozí telefonické domluvě na tel. č. 603 827 011 či e-mailu vera.kocianova@jen.agel.cz

b) písemně na adresu: Jesenická nemocnice s.r.o.,  ředitelství, Lipovská 103, 790 01 Jeseník nebo e-mailem nemocnice@jen.agel.czvera.kocianova@jen.agel.cz

Stížnost musí obsahovat nejméně tyto náležitosti:

  • jméno a příjmení stěžovatele (pacienta, zákonného zástupce, osoby blízké, v případě, že pacient tak nemůže učinit s ohledem na svůj zdravotní stav nebo pokud zemřel, osoby zmocněné pacientem),
  • podstatné okolností, které se staly podnětem ke stížnosti, včetně uvedení pracoviště,data události, případně jména zaměstnance, proti kterému je stížnost směrována),
  • adresu stěžovatele, případně jiný kontakt – telefon, e-mail,
  • vlastnoruční nebo elektronický podpis stěžovatele.

Stížnosti podané do Protokolu nebo doručené písemně (dle variant a),b)) splňující podstatné záležitosti jsou evidovány. Ostatní stížnosti slouží jako podnět pro zvýšení kvality poskytované péče. Lhůta pro vyřízení stížnosti činí 30 dní ode dne doručení stížnosti. Ve výjimečných případech tato lhůta může být prodloužena, o čemž je stěžovatel písemně informován.

O způsobu vyřízení stížnosti, zjištěných skutečnostech a závěrech je stěžovatel písemně informován, příp. je navrženo ústní jednání.

Pokud stěžovatel nesouhlasí s vyřízením stížnosti v Jesenické nemocnici s.r.o. je oprávněn podat stížnost u správního orgánu:
Krajského úřadu olomouckého kraje – odbor zdravotnictví,

Jeremenkova 40b, 779 11, Olomouc.


Tento postup je v souladu s §93 a násl. zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách ve znění pozdějších předpisů.

Za správnost odpovídá: Ing. Mgr.Věra Kocianová – zástupce ředitele pro ekonomiku a kvalitu