Logo

Vy a Vaše zdravíJsme součástí skupiny AGEL, největšího soukromého poskytovatele zdravotní péče ve střední Evropě.

Pacienti, návštěvy

Pobyt v nemocnici

Přijetí do nemocnice

V případě plánovaného přijetí se, prosím, v dohodnutém čase dostavte na danou ambulanci či oddělení. Po přijetí na oddělení Vám bude přiděleno lůžko a budete informováni, kdo je Vaším ošetřujícím lékařem. Lékař a sestra Vás seznámí s postupem vyšetřování, léčby a způsobem přípravy na vyšetření nebo operaci.

V případě, že jste k hospitalizaci přijímán na plánovaný zákrok, operaci či vyšetření vezměte si sebou:

  • občanský průkaz
  • průkaz zdravotní pojišťovny
  • jméno a adresu vašeho ošetřujícího lékaře
  • potvrzení o pracovní neschopnosti (pokud Vám bylo vystaveno)
  • doporučení k přijetí a výsledky vašich vyšetření
  • osobní potřeby
  • toaletní potřeby
  • přezůvky
  • chcete-li i pyžamo/noční košili, župan, ponožky apod.

V případě akutní hospitalizace požádejte o jejich dodání své blízké.


Režim dne

Vstávání   5.30 - 7.00
Snídaně   7.00 - 8.00
Oběd   11.40 - 13.30
Svačina   15.00 individuálně
Večeře   17.00 - 18.00
Noční klid   22.00 - 5.30

Jídlo a dieta

Jídlo je většině pacientů podáváno čtyřikrát denně, ve výjimečných případech (diabetici, těhotné ženy) individuálně. Doba podávání stravy novorozencům a kojencům je v rámci provozu pracoviště řešena individuálně, dle věku a potřeb dítěte.

Snídaně   7.00 - 8.00
Oběd   11.40 - 13.30
Svačina   15.00 individuálně
Večeře   17.00 - 18.00

Každý pacient se po dobu pobytu v nemocnici stravuje v dietním režimu dle ordinace lékaře. Předepsaná dieta je součástí léčby.


ZÁKAZ kouření
Ve všech prostorách platí ZÁKAZ kouření!

Cenné věci
Doporučujeme vzít si s sebou jen menší částky peněz a nebrat žádné cennosti. Větší částky peněz, předměty z drahých kovů, kreditní karty, vkladní a šekové knížky je možno uložit u staniční sestry daného oddělení.

Šaty a osobní
K uložení šatů a Vašich osobních věcí je každému pacientovi k dispozici šatna na oddělení a noční stolek vedle lůžka na pokoji.

Nadstandardní služby
O možnostech využití nadstandardních pokojů se informujte předem. O nabídce dalších nadstandardních služeb Vás bude informovat sestra.


Návštěvy

Každý den v době od 14.00 do 17.00 hodin, případně dle domluvy individuálně. 

Dětské oddělení:
Maminky nebo tatínci hospitalizovaní s dítětem mohou být u svého dítěte přítomny nepřetržitě, rodič, který není s dítětem hospitalizován, může u lůžka svého dítěte pobývat dle dohody s lékařem a dle prostorových možností oddělení, většinou v dobu od 7.00 do 20.00 hodin. 


Podávání informací

Informace jsou podávány zásadně osobně a respektuje se soukromí nemocného. 


Propuštění z nemocnice

Propuštění z nemocnice je provázeno:

  • informacemi o dalším doporučeném léčení
  • předáním písemné propouštěcí zprávy pro ošetřujícího lékaře
  • odevzdáním nemocničního prádla (pyžamo, župan apod.)
  • zaplacením poplatků za nadstandardní služby (na pokladně)

Návrhy, stížnosti – oddělení řízení kvality

V případě jakýchkoli návrhů na zlepšení , či stížností na provoz, služby a poskytování péče v Jesenické nemocnici s.r.o. se, prosím, obracejte na Oddělení řízení kvality. Své připomínky můžete zmínit i v dotaznících spokojenosti, které naleznete na každém oddělení léčebné péče a ambulanci. 

Kontakt: vedoucí oddělení řízení kvality : Ing. Věra Kocianová

mobil: +420 603 827 011
tel č.: +420 584 458 405
e-mail: vera.kocianova@jen.agel.cz
úřední hodiny: pracovní dny 7.00 - 15.00